We beginnen bij waarom je een boodschap de wereld in wil sturen. Dat is altijd de sterkste drijfveer voor een goed verhaal. En jouw publiek (ont)houdt meer van een sprekend verhaal dan van een verantwoorde boodschap. Natuurlijk ben je niet altijd de enige achter een verhaal. Je vertegenwoordigt een corporate bedrijf, een (semi-) overheidsorganisatie of je bent stiekem toch je eigen merk. Hoe dan ook, jij bent het startpunt.
Dat verhaal uit het echte leven gieten we in een vorm en sfeer. Naar aanleiding van jouw verhaal vragen we door en we willen alles weten van je publiek. We luisteren en onderzoeken tot we een goede basis hebben om ons concept te schrijven. Wil je een video, dan komen we vervolgens met een script. Is het eindresultaat een evenement, dan doen we een voorstel voor een draaiboek en potentiële sprekers.
Filmisch camerawerk en geluid maken het verhaal meeslepend.
Of in het geval van een evenement zorgen originele presentaties van onverwachte sprekers voor verrassing bij het publiek. De basis van onze producties is dus bijna altijd ‘documentair’, want uit het echte leven gegrepen, maar de presentatie en vorm zijn voor ons geen bijzaak. Alleen met een aantrekkelijke vorm, zet je ook echt je publiek in beweging.